Terug

Retourneren

Is retourneren gratis?
  • Nee, u dient derhalve zelf de retourkosten te dragen.
  • Retourneren is alleen gratis als het product defect is en/of onder garantie valt. 
Krijg ik de verzendkosten vergoed?
  • Particulier: Indien u alle producten retourneert krijgt u het volledig aankoopbedrag teruggestort, inclusief verzendkosten. 
     
  • Bedrijf: Nee, echter gelden er voor bedrijven andere regels. Indien u uw zakelijke order retourneert, verrekenen wij €4,95 verzendkosten per pakket (of €6,95 als het pakket 150cm of langer is). Ook al heeft u in eerste instantie gratis verzending gekregen, brengen wij deze toch in rekening (€4,95 per pakket of €6,95 als het pakket 150cm of langer is). Dit zijn kosten die wij betaald hebben aan de vervoerder in eerste instantie om uw pakket op te laten sturen. Wij zijn genoodzaakt dit te doen, zodat wij onze prijzen van producten zo laag mogelijk kunnen houden. Wij crediteren nooit de retourkosten.
Wat zijn de retourmogelijkheden? 

Binnen 60 dagen na ontvangst van uw product heeft u 1 optie:

  • Uw product retourneren en uw geld terug laten storten.

Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk om uw product in de originele staat en onbeschadigd terug te sturen. 

Waardevermindering bij beschadiging 

- Tijdens de bedenktermijn kunt u de producten beoordelen of u deze wenst te
behouden. Als u verder gaat dan nodig is voor deze beoordeling, mogen wij de waardevermindering die daardoor is ontstaan verrekenen met het terug te storten bedrag.
- Graag terugsturen met originele verpakking als dat redelijkerwijs mogelijk is. Mocht er schade zijn ontstaan aan de verpakking, het product of het product zonder originele verpakking terug gestuurd wordt, bent u als consument aansprakelijk voor de waardevermindering die daardoor is ontstaan.

Hoe retourneer ik mijn bestelling? 

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 60 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. 

U dient altijd eerst uw retouraanvraag in te dienen voordat u uw bestelling retourneert. U kunt uw retouraanvraag vermelden via ons retourportaal. 


Als u moeite heeft met het inloggen, kunt u altijd een mail sturen naar [email protected] met uw ordernummer en ook de reden waarom u het product wil retourneren. 

Kan ik zelf mijn order retourneren bij een postkantoor zonder een retouraanvraag te vermelden? 

U dient eerst een retouraanvraag te vermelden via ons retourportaal. U kunt dan kiezen voor de optie 'zelf opsturen via een postkantoor'.Als u kiest om zelf uw order als retour opsturen zonder gebruik van onze retourlabel via ons retourportaal, graag altijd uw ordernummer vermelden op het retourlabel. 

Uw retour kan naar:

Ledpanelendiscounter.nl
Retour (vul hier uw ordernummer)
Koningsbeltweg 51
1329 AE Almere
Nederland

Wilt u nog een product retourneren van een andere order?

Dat kan! Graag via het retourportaal vermelden welk artikel hoort bij welk ordernummer die u wenst samen

te retourneren in dezelfde doos. 

(1) U meldt dan nog een retouraanvraag via het retourportaal voor het product van een ander order die u ook wenst te retourneren

(2) Kies voor de optie ‘Ik heb al een retourlabel aangevraagd’ in de verzendmethode.

(3) Print het retourformulier uit en voeg het toe aan uw pakket. Er zitten nu twee retourformulier in de doos van beiden orders die u wilt retourneren.

Wilt u liever uw retour zelf afleveren bij ons magazijn? 

Dan kunt u binnen 7 dagen na aanvraag van uw retour naar ons magazijn gaan om het retour pakket af te

leveren. Uw retourtermijn is momenteel uitgesteld i.v.m Covid-19. Dit betekent dat u langer de tijd heeft om uw retour terug naar ons magazijn op te sturen.

Ons magazijn adres:

Ledpanelendiscounter.nl
Retour (uw ordernummer)
Koningsbeltweg 51
1329 AE Almere
Nederland

Wat gebeurt er als ik de defecte product(en) niet retourneer? 
  • Als u kosteloos een of meer vervangende producten van ons toegestuurd heeft gekregen in verband met garantie, en u heeft niet de defecte artikel(en) geretourneerd binnen de 60 dagen retourtermijn (tenzij u anders geïnformeerd ben), zijn wij helaas genoodzaakt om het aankoopbedrag van de product(en) in rekening te brengen.
  • Als u het product voor een of het andere reden niet kan retourneren (i.v.m. Covid-19), graag dit aan onze klantenservice vermelden. Wij zullen uw retourtermijn dan tijdelijk uitstellen.

Veelgestelde Retour Vragen

  • Heeft u opgegeven dat u uw order wilt retourneren?

    Dan vragen wij u vriendelijk deze te retourneren binnen 7 dagen (COVID-19 retourtermijn uitgesteld). U krijgt dan het volledige aankoopbedrag gecrediteerd. Echter voor bedrijven zijn wij genoodzaakt de oorspronkelijke verzendkosten van €4,95 (of €6,95 als het pakket 150cm of langer is) per pakket in rekening te brengen.

  • Wat zijn de retourkosten?

    U dient zelf zorg te dragen voor de retourkosten. U kunt uw bestelling retourneren met een verzender naar keuze. Prijzen voor het retourneren kunnen hierdoor variëren. Mocht u uw gehele bestelling retourneren dan krijgt u het volledige aankoopbedrag gecrediteerd. Echter gelden er voor bedrijven andere regels. Indien u uw zakelijke order terugstuurt, verrekenen wij €4,95 verzendkosten per pakket verzonden (of €6,95 als het pakket 150cm of langer is). Dit zijn kosten die wij betaald hebben aan de vervoerder in eerste instantie om uw pakket op te laten sturen. Wij zijn genoodzaakt dit te doen, zodat wij onze prijzen van producten zo laag mogelijk kunnen houden. Wij crediteren nooit de retourkosten.

  • Wanneer is retourneren gratis?

    Mocht uw bestelling defect zijn aangekomen of heeft u de verkeerde producten ontvangen neem dan contact op met onze klantenservice. U ontvangt van onze klantenservice een DPD retourlabel waarmee u de defecte of verkeerd geleverde producten kosteloos retour kan sturen. Retourneer defecte of verkeerd geleverde artikelen binnen 14 dagen tenzij anders vermeld, om extra kosten te voorkomen. Deze extra kosten bestaan uit de prijs van het artikel en de retourkosten.

  • Retourneren van Producten

    Als het artikel niet geretourneerd zijn binnen de 60 dagen retourtermijn, zijn wij helaas genoodzaakt om het aankoopbedrag van het artikel in rekening te brengen. Als u het product voor een of het andere reden niet kan retourneren, graag dit aan onze klantenservice vermelden. Wij zullen uw retourtermijn dan tijdelijk uitstellen.

  • Hoelang duurt het voordat mijn retour is verwerkt?

    Vanaf het moment dat wij uw retour hebben ontvangen hanteren wij 3-5 werkdagen om dit te verwerken. Wij houden u per e-mail op de hoogte van de status van uw retourzending. Bij een credit, ontvangt u het geldbedrag binnen 3 werkdagen terug op de rekening waarmee u betaald heeft nadat u de creditfactuur per e-mail ontvangen heeft.

  • Kan ik een artikel ook omruilen?

    Ja, dat kan. De snelste manier om iets om te ruilen is door een nieuwe bestelling te plaatsen. Wij gaan dan gelijk voor u aan de slag om de juiste producten bij u te leveren. De artikelen die u wilt retourneren kunt u retour sturen naar ons retouradres. U dient zelf zorg te dragen voor de retourkosten en het weer inpakken van de producten. Uw retourzending zal na ontvangst binnen 3-5 werkdagen worden verwerkt. 

  • Wat zijn de retourvoorwaarden?

    U heeft het recht uw bestelling tot 60 dagen na ontvangst zonder opgave te retourneren. U heeft recht op creditering van het aankoopbedrag binnen de retourtermijn van 60 dagen. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Mocht het product of de verpakking beschadigd zijn dan is het nodig om het product te testen. Hierdoor kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

  • Product ruilen?

    In verband met de drukte is het niet mogelijk om een product of order om te ruilen. Wij raden u aan om uw volledige order of producten te retourneren naar ons en een nieuwe order te plaatsen en te betalen. De door u geretourneerde order of producten zullen wij op uw rekening terugstorten.
Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

    Hide compare box
    LCB LED Europe BV 9.1 / 10 - 21.869 Dit vinden onze klanten @ WebwinkelKeur
    :